PRIVREDNA KOMORA FBIH

Jašarspahić: Kriza je dobar pokazatelj važnosti stabilne domaće privrede

Kvalitet i cijena domaćih proizvoda je nešto što privlači građane BiH, kaže Jašarspahić

Jašarspahić: Kupovina domaćih proizvoda direktno je ulaganje u budućnost. Fena

Avaz.ba / Fena

17.4.2020

Privedna komora Federacije BiH (PKFBiH) ponovo je pokrenula kampanju „Kupuj domaće – gradi BiH“ i pozvala građane da kupovinom bosanskohercegovačkih proizvoda podrže privredu BiH, koja je uprkos teškim uvjetima usljed pojave koronavirusa, usmjerila sve svoje kapacitete na opskrbu građana BiH.

Predsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić izjavio da su trenutna kriza i stanje nesreće najbolji pokazatelj važnosti postojanja stabilne i jake domaće privrede, pogotovo u oblasti prehrambene, farmaceutske i hemijske industrije.

- Osim usmjeravanja svih proizvodnih kapaciteta bh. kompanija u pravovremeno snabdijevanje građana BiH od značaja je pomenuti u ovim kriznim vremenima i izdvajanje novčanih sredstava bh. kompanija za medicinsku opremu, te preusmjeravanje proizvodnje na medicinsku opremu i dezinfekcijska sredstva koja su trenutno prijeko neophodna BiH – istakao je Jašarspahić.

Napomenuo je da je kupovina domaćih proizvoda direktno ulaganje u budućnost, te da razvojem lokalne ekonomije, sistem zdravstva i obrazovanja ostvaruje velike benefite, što je preduvijet njihovog kvaliteta, a time i kvaliteta ukupnog društva. Jašarspahić je, kako navode iz PKFBiH, podsjetio na primjere koje su u proteklim godina više puta iznosili ekonomski stručnjaci i po kojima svakih 10 KM potrošenih na domaće proizvode donosi 35 miliona KM više prihoda, te omogućava nova zapošljavanja, sigurnije i punije penzione fondove, bolju zdravstvenu zaštitu, kvalitetnije obrazovanje.


Jašarspahić: Započet ćemo sa revizijama strateških dokumenata. Avaz

- Kada vršimo anketu kod kupaca, dolazimo do informacija da je skoro polovina populacije otvorena ka domaćim proizvodima, ali su istovremeno i kritički usmjereni u vezi nedostataka koje domaći proizvodi imaju. Kvalitet i cijena domaćih proizvoda je nešto što privlači građane BiH, ali istovremeno nedovoljna promocija proizvoda čini ih manje brojnim u potrošačkoj korpi bh. kupca - dodao je Jašarspahić.

Naglasio je neophodnost konačnog uređenja sistema infrastrukture kvaliteta u BiH kao jednog od najbitnijih elemenata poslovnog ambijenta za razvoj i konkurentnost domaćih kompanija.

- Naša aktivnost kroz Privrednu komoru na promociji i utemeljenju domaće proizvodnje i domaćih usluga kroz sve segmente društva će se nastaviti u kontinuitetu. Započet ćemo sa revizijama strateških dokumenata, pozicioniranjem strateške grupe proizvoda, iniciranjem odgojno-obrazovnih ciklusa o važnosti i kalkulaciji domaće proizvodnje i drugo - dodao je Jašarspahić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.