KORISNO Neka vam se nađe na jelovniku

Povrće za jačanje imuniteta

Karfiol je bogat vitaminom C, B1, željezom, folnom kiselinom, magnezijem, kalijem i fosforom

Avaz.ba

Krompir sadrži vitamin C i B6, folnu kiselinu, kalij, magnezij i fosfor

Foto: Ilustracija


Imunitet ćete ojačati, kažu stručnjaci, ako vam se na jelovniku redovno nalaze sljedeće vrste povrća: 

1. Karfiol je bogat vitaminom C, B1, željezom, folnom kiselinom, magnezijem, kalijem i fosforom.

2. Pasulj sadrži željezo, kalij, kalcij, magnezij i fosfor.

3. Kineski kupus u sebi ima vitamin C, folnu kiselinu, kalij, kalcij i željezo.

  • Cvekla je bogata folnom kiselinom, fosforom i kalijem

    Cvekla je bogata folnom kiselinom, fosforom i kalijem

    Foto: Ilustracija


4. Motovilka sadrži folnu kiselinu, vitamin A, karotinoide, kalij, magnezij, jod i željezo.

5. Krompir sadrži vitamin C i B6, folnu kiselinu, kalij, magnezij i fosfor.

6. Keleraba sadrži vitamin C, fosfor, magnezij i kalcij.

7. Cvekla je bogata folnom kiselinom, fosforom i kalijem.

8. Pečurke sadrže selen i cink.

Više o temi Povrće

SAVJETI
Ojačajte imunitet voćem i povrćem
NA VRH

Komentari

Podijeli članak na