ISTRAŽIVANJA

Kada je pravo vrijeme za spavanje

Rani odlazak na spavanje ima mnogo pozitivnih utjecaja na psihičko i fizičko zdravlje

Z. K.

Ljudi koji spavaju dovoljno su sretniji

Foto: Ilustracija


Stručnjaci tvrde da je vrijeme odlaska na spavanje jako važno, kao što je važna i dužina spavanja. Ističu da bi najbolje bilo da u krevetu budemo do 22 sata. Rani odlazak na spavanje ima mnogo pozitivnih utjecaja na psihičko i fizičko zdravlje.

Odmor - Najdublji i najmirniji dio našeg sna je između 22 sata i 2 ujutru. Ako zaspimo u to vrijeme to ćemo najbolje iskoristiti.

Tijelo se vraća u formu - Ovo je posebno važno za one koji su mnogo fizički aktivni. Vrijeme spavanja je neophodno kako bi se naše tijelo odmorilo i bilo spremno za nove aktivnosti.

Smanjuje se stres - Nedovoljno spavanja stvara visoke količine kortizola, hormona stresa.

Emocije - Istraživanja pokazuju da su ljudi koji spavaju dovoljno sretniji. Kada nemamo dovoljno dubokog sna, naše emocije mogu biti nestabilnije, jer ih je teže kontrolirati.

Više o temi San

SAVJETI
Trikovi da spriječite hrkanje
KORISNO
Trik da lakše zaspite

Više o:

San Zdravlje Odmor
NA VRH

Komentari

Podijeli članak na