SAVJETI Nutricionistkinja iz Njujorka

Kako bi izbjegli gojaznost kombinirajte nezdravu sa zdravom hranom

Suština je da se ne lišavate ničega što poželite, ali da organizam obezbjedite i hranljivim stvarima

Avaz.ba

Po završetku pandemije bez glavobolje stanite na vagu

Foto: Ilustracija


Prejedanje ili bar unošenje hrane u količinama većim nego što ste navikli ovih dana je stvarnost većine. Naime, tokom trajanja vanrednog stanja imate više vremena i više briga. Zbog toga lako posežete za slatkišima i nezdravim namirnicama, kako biste se utješili i potrošili sate.

Da biste po završetku pandemije, ipak, bez glavobolje stali na vagu, ali i sačuvali dobru krvnu sliku, Alisa Koen (Alice Cohen), nutricionistkinja iz Njujorka, savjetuje da obavezno kombinirate nezdravo sa zdravim.

  • Hamburgeru dodajte veliku porciju salate

    Hamburgeru dodajte veliku porciju salate

    Foto: Ilustracija


- To vam je pravilo broj jedan u ishrani kada želite da napravite dobar balans. Svaki put kada pojedete nešto loše, kao što je grickalica, uparite je sa nekom hranljivom namirnicom. Čips koji vam se jede, potrudite se da grickate uz cjeđenu narandžu ili čak probiotski jogurt. Ili napravite kolač koji želite, uz dodatak svježeg voća, a hamburgeru dodajte veliku porciju salate. I tako radite sa svakom drugom nezdravom namirnicom – kazala je Koen.

Suština je, dodaje, da se ne lišavate ničega što poželite, ali da organizam obezbjedite i hranljivim stvarima.

Više o temi Prehrana

NA VRH

Komentari

Podijeli članak na