OPREZ Koliko tečnosti dnevno trebamo unijeti

Voda može biti opasna po naš organizam

Prevelik unos tečnosti dovodi do povećanja razgradnje proteina i ispiranja potrebnih vitamina i minerala iz tijela

Zdravlje u kući

Prosječna potreba organizma za vodom iznosi dva i po litra dnevno

Foto: Ilustracija


Ako tokom dana popijemo previše vode, to može izazvati ozbiljne posljedice u našem organizmu, upozoravaju stručnjaci. 

Prevelik unos tečnosti dovodi do povećanja razgradnje proteina i ispiranja potrebnih vitamina i minerala iz tijela. Osim toga, izaziva opterećivanje kardiovaskularnog i mokraćnog sistema.

Prosječna potreba organizma za vodom iznosi dva i po litra dnevno. Organizam dobiva litar vode iz hrane, dok se 1-1,5 litara unosi kao tečnost.

Ali, za gašenje žeđi nije važna samo količina tečnosti nego i njen okus. Tako kiseli napici - iz voća, kvas, zeleni čaj, stimuliraju lučenje pljuvačke i smanjuju osjećaj žeđi.

Napici kao što su kafa ili crni čaj uključuju se u ishranu u obliku slobodne tečnosti koju ne sadrži čvrsta hrana. Udio vode u čovjekovom organizmu varira tokom života: kod djeteta je ima 75, a kod starijih osoba 55 posto.

Više o temi Proteini

ISTRAŽIVANJA
Novo oružje protiv dijabetesa tipa 2
PRAVILNA ISHRANA
Šta jesti za zdrav doručak
NA VRH

Komentari

Podijeli članak na