SAVJETI Mršavljenje i Ideje

Kako ćete lako izgubiti 4,5 kilograma

Sto kalorija manje svakoga dana i za godinu dana smršavit ćete za jedan konfekcijski broj

"Zdravlje u kući"
18.10.2018 13:50

Odustajanje od stotinu kalorija dnevno ne zvuči mnogo

Foto: Ilustracija

Odustajanje od stotinu kalorija dnevno ne zvuči mnogo. Ipak, zbirno bi to bilo sedamsto kalorija sedmično, a na godišnjem nivou izgubili biste 4,5 kilograma.

Dakle, sto kalorija dnevno manje omogućit će vam da za godinu dana nosite manji konfekcijski broj. Evo kako! Krenimo s doručkom.

1. Velika kafa s mlijekom svaki dan, to je 400 kalorija, odnosno kao da jedete dvije krofne dnevno. A bez tog napitka možete živjeti i uštedjeti čak 400 kalorija.

2. Kalorije se mogu skresati korištenjem light, nezaslađenih sokova. Još bolje, pojedite naranču umjesto da popijete sok i dnevni unos kalorija smanjit ćete za 156.

3. Uz to, pri prženju jaja, omleta i sličnog izbjegavajte sir. Sve što biste inače zapekli sa sirom, ispunite povrćem - mladim lukom, paprikom, prasom.

4. Za ručak učinite slično, u obrocima u kojima ste običavali koristiti sir, zamijenite ga jogurtom ili namazom. To je dvostruko više proteina, a manje masti.

5. Izbjegavajte majonezu. Zamijenite je humusom (namazom od slanutka) i izbjegnite zasićene masti i kalorije, a obogatite obrok omega-3 masnim kiselinama, kakvih ima u ribljem ulju.

6. Ako vam je teško odreći se pizze, tanka kora uštedjet će vam 106 kalorija po kriški!

7. Zamijenite feferone povrćem i oduzmite još sto kalorija.

8. Za večeru kuhajte nemasno i izbjegavajte maslinovo ulje i maslac kao podlogu za prženje.

9. Kod pripreme gotovih mješavina za kolače i torte upotrijebite zamjenu. Trećina šolje ulja ima 600 kalorija. Trećina šolje soka od jabuke sadrži 35 kalorija. To je golema razlika koja vam omogućuje smanjenje za stotinjak kalorija.

Stručnjaci kažu da su potrebne četiri sedmice kako biste promijenili prehrambene navike. Izbacite ili zamijenite jednu stvar iz svoje prehrane svakih mjesec dana.

Nakon što vam se organizam navikne, krenite na sljedeću izmjenu. Pokušajte tako jesti mjesec dana, pa nastavite sa sljedećom promjenom.

10. I za kraj, evo još jedna jednostavna zamjena za desert: jedite sladoled iz čaše umjesto iz korneta i uštedite još 121 kaloriju.

NA VRH