Važno

Antidepresivi uzrok povećanja tjelesne težine?

"Zdravlje u kući"
18.08.2018 07:52

Izgleda da uzimanje antidepresiva može doprinijeti povećanju tjelesne težine, ukazuje nova britanska studija. Naime, pokazalo se da osobe koje uzimaju antidepresive imaju 21 posto veću vjerovatnost da će dobiti dodatnih 2,3 do 3,6 kilograma.

Važno je ipak naglasiti da niti jedan pacijent ne bi trebao prestati uzimati svoje lijekove zbog navedene informacije te u slučaju nedoumica, svakako bi se trebao posavjetovati sa svojim liječnikom ili apotekarom.

Uočeno je da je rizik od povećanja tjelesne težine bio najveći nakon dvije do tri godine neprekidne upotrebe antidepresiva, a trajao je čak šest godina.

U osoba koje su već imale prekomjernu tjelesnu težinu, uzimanje antidepresiva povećava rizik od pretilosti za 29 posto.

Smatra se da pacijenti koji dobivaju na tjelesnoj težini tokom uzimanja antidepresivne terapije trebaju prakticirati zdravu prehranu i tjelovježbu.

Pacijentima koji više ne žele uzimati antidepresive preporučuje se kognitivno-bihevioralna terapija.

Oglasi

NA VRH