Želju za slatkim je teško kontrolirati

Navalite na zdrave slatkiše za vrijeme PMS-a

Piše: Avaz.ba

Mnoge žene se osjećaju ratnički za vrijeme PMS-a, a neke bi sve dale za komadić čokolade. Poslije toga dolaze suze unesenih suvišnih kalorija. S našim prijedlozima umirite simptome PMS-a i uživajte u zdravim slasticama.

Bolje raspoloženje

Želja za slatkim je ponekad jača od svih savjeta i odabrane hrane, vježbi i relaksacije. Ipak, postoje poslastice u kojima možete uživati tokom PMS perioda bez osjećaja krivice, jer imaju malo kalorija, a mogu vam pomoći i da ublažite simptome, jer sadrže sastojke koji spadaju u namirnice za popravljanje raspoloženja.

Sendviči od banane i putera od badema imaju samo 98 kalorija (dva komada), a sigurno će utoliti vašu žudnju za slatkim. Samo izrežite banane na kolutiće i premažite puterom od badema i spojite.

Možete probati i sa šoljom jabuka nasjeckanih na kriške i posutih medom. Ne možete pogriješiti, jer ta poslastica ima oko 90 kalorija.

Umjesto da zgrabite posudicu sladoleda od čokolade, prebacite se na zaleđeni grčki jogurt pomiješan s pola šolje borovnica. Odlična zakuska može biti i kreker od brašna cjelovitih žitarica premazan s izmiksanim avokadom ili 10-ak jagoda i koziji krem sir. Tamna čokolada

Ako želite čokoladnu poslasticu, pomiješajte 1 šolju zobenih pahuljica s pola šolje komadića tamne čokolade, pola šolje putera od kikirikija, pola šolje sjemenki lana, trećinom šolje meda i 1 kašičicom vanile. Od smjese pravite kuglice (uzimajte po dvije kašike smjese), stavite ih u frižider na dva sata i uživajte!

Ili otopite malo tamne čokolade i umačite kriške klementina – samo pazite da ne pretjerate. Ove voćkice sadrže vitamin B, kalij i čak 60 posto vaše dnevne doze vitamina C. I tamna čokolada ima svoje dobre strane – puna je antioksidanata, vitamina i minerala.

Pogođeno 85 posto žena

Čak 85 posto žena ima neke simptome premenstrualnog sindroma, koji se sastoji od pojačanog apetita, opće slabosti, neraspoloženja, pretjerane (psihofizičke) osjetljivosti, težeg usnivanja i/ili preranog buđenja. Za ženu je vrlo frustrirajuće kada nakon 2-3 sedmice rigorozne dijete podlegne neutaživoj želji za hranom, najčešće visokokaloričnom, i tako „padne u vodu“ sav prije uloženi trud za postizanje idealne tjelesne težine.

Masna hrana

Ako se nikako ne možete oduprijeti želji za konzumiranjem masne hrane, birajte namirnice s esencijalnim masnoćama (biljna ulja; plava riba itd.). Ove namirnice usporavaju apsorpciju ugljikohidrata i stabiliziraju nivo šećera u krvi.

Više vode

Konzumirajte više vode kako bi se iz organizma omogućilo lakše odstranjivanje otpadnih produkata metaboličkih procesa i sprečavala pojava nadutosti.

Greške

Potpuno izbjegavanje visokokaloričnih namirnica je, međutim, pogrešan način za borbu protiv posljedica ovih hormonalnih promjena. Znatno učinkovitije će biti usvajanje i pridržavanje zdravih životnih navika i inače u životu, što uključuje balansiranu prehranu i svijest i znanje o hranjivim vrijednostima određenih namirnica, pa rezultati dijete neće ovisiti o fazi menstruacijskog ciklusa.

Više o:

PMS
NA VRH