LJETNI IZAZOV Evo kako da zategnete cijelo tijelo za samo 28 dana!

Prihvatite izazov sa hiljadama drugih ljudi

J. Be.
08.06.2015 10:52

Prihvatite izazov sa hiljadama drugih ljudi i dovedite svoje tijelo u savršenu formu. Izdržaj je jedna od najefikasnijih vježbi za jačanje središnjeg dijela tijela. Početnicima vjerovatno izgleda toliko jednostavno, pa je često preskaču. Ovakve vježbe otopiće vam masne naslage i ojačati mišiće leđa i trupa, zadnjice, ruku i nogu.

Plank je zapravo izdržaj u gornjoj poziciji skleka, a mišići rade na sličan način kao kod sklekova - ne izdužuju se niti se krate, nego se dubinski jačaju i postaju izdržljiviji.

"Plank-izazov" osmišljen je tako da se kroz četiri sedmice postupno povećava vrijeme provedeno u izdržaju. Počinje se sa 20 sekundi, a konačni cilj je postići četiri minute neprekidnog planka. U završnoj fazi, vaše tijelo će biti spremno i za veće izazove, a mišićna masa biće naglašena.

Kod planka je vrlo važan ispravan položaj za izvođenje vježbe. Kada se podignete na laktove i oslonite na nožne prste, najvažnije je da vam gornji dio tijela bude u ravnoj liniji.

Dubokim udahom i mišićima trbuha kontrolišete da vam srednji dio trupa ne propadne, a vrat i glava neka budu u produžetku leđa. Težinu rasporedite na laktove i noge tako da napregnete mišiće zadnjice.

Nakon što savladate ispravan položaj, preostaje vam samo da pobijedite sami sebe u izazovu koji traje 28 dana.

Dan 1 – 20 sekundi
Dan 2 – 20 sekundi
Dan 3 – 30 sekundi
Dan 4 – 30 sekundi
Dan 5 – 40 sekundi
Dan 6 – odmor
Dan 7 – 45 sekundi
Dan 8 – 45 sekundi
Dan 9 – 60 sekundi
Dan 10 – 60 sekundi
Dan 11 – 60 sekundi
Dan 12 – 90 sekundi
Dan 13 – odmor
Dan 14 – 90 sekundi
Dan 15 – 90 sekundi
Dan 16 – 120 sekundi
Dan 17 – 120 sekundi
Dan 18 – 150 sekundi
Dan 19 – odmor
Dan 20 – 150 sekundi
Dan 21 – 150 sekundi
Dan 22 – 180 sekundi
Dan 23 – 180 sekundi
Dan 24 – 210 sekundi
Dan 25 – odmor
Dan 26 – 210 sekundi
Dan 27 – 240 sekundi
Dan 28 – izdržite koliko god možete

NA VRH