KORISNO

Šest načina da umirite glavobolju

Vikendom pokušajte da odete van grada

Z. K.

Redovna masaža vrata i leđa oslobađa napetosti

Foto: Agencije


Mnogo je uzorka za pojavu glavobolje stres, infekcije, naprezanje leđa i očiju, pasivno pušenje, izloženost različitim hemikalijama, hormonski disbalans, genetski faktori, ali jedan od najčešćih uzroka je promjena vremena. Stručnjaci otkrivaju šta može pomoći ako vam se javljaju glavobolje kao posljedica promjene vremena.

Ukočen vrat

Tuširanje - Istuširajte se naizmjenično toplom i hladnom vodom. Smjenjivanje vode različitih temperatura podstiče krvne sudove da se šire i skupljaju.

Fizička aktivnost - Uvedite u svoju rutinu intenzivnu fizičku aktivnost poput trčanja, brzo hoda ili plivanja. Sve to povećava broj otkucaja srca i protok krvi, što vodi širenju krvnih sudova. Na kraju treninga, protok krvi se smanjuje i krvni sudovi se sužavaju.

Masaža - Ako dugo sjedite, vrlo je vjerovatno da često imate ukočen vrat i da vas bole leđa. Redovna masaža vrata i leđa oslobađa napetosti i poboljšava dotok krvi u mozak.

Izađite na svjež zrak - Što više vremena provodite u prirodi. Kada izađete s posla, proštajte parkom. Vikendom pokušajte da odete van grada kako biste udisali čist zrak.

Družite se

Pazite na ishranu - Svima koji pate od migrena savjetuje se da unose namirnice bogate magnezijem. To su grah, orašasti plodovi, brokoli, zeleno povrće, zatim one koje sadrže vitamine B grupe.

Dobro se odmorite - Za opću dobrobit tijela i duha važan je odmor. Ne nosite posao kući, ne radite vikendom. Vrijeme za odmor provedite napolju, s ljudima koje volite, a manje ispred televizora i telefona… Potrudite se da legnete do 23 sati uvečer i da spavate bar 7 sati.

Više o temi Glavobolja

NA VRH

Podijeli članak na