IZJAVA ZA "AVAZ"

Tomislav Cvitanušić daje savjet: Kako održati zdravo tijelo

Ishrana je najbitnija, jer postoje ljudi koji treniraju godinama i koji nemaju skoro nikakve rezultate, poručio je Cvitanušić

A. Ovčina

Tomislav Cvitanušić

Foto: AVAZ


Svestrani bh. sportista Tomislav Cvitanušić za portal "Avaza" govorio je o zdravom načinu života, ishrani, treningu... Ljeto je i svi žele izgledati dobro. Ali, mora se voditi računa o više faktora. 

- Treba voditi računa o svom zdravlju. Mora se paziti kako se hranimo, da se dovoljno odmaramo i da imamo dovoljno tjelovježbe. Koristim taj termin, jer neko će da šeta, neko da vozi biciklo, neko da planinari – rekao je Cvitanušić.

Konsultacija sa ljekarima

Na pitanje kako sebe ne precijeniti u vježbanju kazao je da prije početka bilo koje vrste vježbanja potrebno je znati da je osoba zdrava i treba se konsultirati sa osobama medicinske struke, odnosno ljekarima.

- Nakon što dobijemo dozvolu da se možemo baviti rekreativno sportom i aktivnostima, planiranjem, šetanjem ili trčanjem, onda trebamo to raditi ako postoji mogućnost, uz pomoć stručnih osoba ili da slušamo svoje tijelo koje će nam vrlo jasno poslati signale ako nešto radimo pogrešno – kazao je Cvitanušić.

Dodao je da je preporuka uključiti se u neki klub ili grupu, trenirati ili naučiti osnovne stvari uz nadzor stručnih osoba, odnosno profesora sporta i fitnes trenera.

Najbitnija je ishrana

- Ishrana je najbitnija, jer postoje ljudi koji treniraju godinama i koji nemaju skoro nikakve rezultate, jer sav ovaj posao koji obave za vrijeme treninga padne u vodu kada sjednu za sto. Prehrana je najvažnija, kažu u teoriji da je to omjer 80 posto prehrana, 20 posto trening. Trening je sam po sebi, po definiciji programiran i stresan. To se tako definiše – kazao je.

Kada je riječ o unosu hranjivih materija u organizam, kazao je da ne postoji određena formula, jer je svako tijelo jedinstveno i posebno.

- Bitno je da unosimo sve što nam je potrebno za zdrav život. To podrazumijeva i bjelančevine i masti, naravno i određene šećere, ali ishrana mora biti raznovrsna i umjerena. Možda treba najviše povesti računa o količini, jer mi dok shvatimo da smo pojeli previše, dok ta informacija dođe do mozga, mi smo već napravili grešku – poručio je Cvitanušić za portal „Avaza“.

NA VRH

Podijeli članak na