KORISNO

Izbjegnite osjećaj umora, bezvoljnosti i neraspoloženja

Iz tog razloga trebalo bi više jesti ribe, mlijeka, jaja i žitarice

Z. K.

Losos je jedan od najboljih izvora vitamina D

Foto: Ilustracija


Ukoliko se osjećate umorno, bezvoljno, neraspoloženi i pomalo depresivno, to nije razlog za brigu, jer su takva osjećanja kod većeg broja populacije tipična u zimskom periodu, kada je manje sunčeve svjetlosti, navode stručnjaci.

Takvo stanje naziva se sezonska depresija. Naučnici u borbi protiv sezonske depresije preporučuju ishranu bogatiju vitaminom D, koji se još naziva i “vitamin sunca”, jer ga organizam proizvodi kada je izložen sunčevoj svjetlosti.

Kako u toku zime nema toliko sunčeve svjetlosti, kažu stručnjaci, potrebno je konzumirati hranu koja je bogata ovim vitaminom. Iz tog razloga trebalo bi više jesti ribe, mlijeka, jaja i žitarice. Losos je jedan od najboljih izvora vitamina D, ali ga imaju i sardine i konzervirana tunjevina ili sardina. Vitamin D se, također, nalazi i u mlijeku, ali treba imati na umu da ga ima manje u onom mlijeku s nižim procentom masnoće.

Više o temi Depresija

RIJEČ STRUKE
Kako pobijediti jesenju depresiju
NA VRH

Podijeli članak na