KORISNO

Vježba koja uklanja bol u leđima

Ova vježba podrazumijeva korištenje sopstvene težine i baš zato je vrlo efikasna

Z. K.

Dovoljno je da izdvojite samo 5 minuta dnevno

Foto: Ilustracija


Plank je vježba koja se smatra jednom od najefikasnijih. Uz različite varijacija možete poboljšati mišiće cijelog tijela, smanjiti rizik od povreda i ojačati leđne mišiće, a samim tim i ukloniti bolove.

Ova vježba podrazumijeva korištenje sopstvene težine i baš zato je vrlo efikasna. Mišići će biti vretenasti, ali i dovoljno jaki nakon redovnog izvođenja. Dovoljno je da izdvojite samo 5 minuta dnevno za ovu vježbu kako biste došli do prvih rezultata.

Dodatna oprema vam nije potrebno. Dovoljno je samo malo prostora i dobra volja.

Uz jake mišiće, držanje će se poboljšati, bolovi u leđima nestati, a cijeli organizam će bolje funkcionirati. Ubrzat će se metabolizam, bit ćete fleksibilniji, a mentalno zdravlje će se također, poboljšati.

POGLEDAJTE video: 

Više o temi Vježba

KORISNO
Jednostavni lijek za nesanicu
KOMENTAR DANA
Nova vježba, nova nafaka

Više o:

Vježba Leđa Plank
NA VRH

Podijeli članak na