KORISNO

Snizite pritisak na prirodan način

Cimet sadrži veliku količinu fenola - jedinjenja za koje je dokazano da stabilizira šećer u krvi

Z. K.

Izbjegnite probleme visokog pritiska

Foto: Ilustracija


Ukoliko imate problem sa hipertenzijom, ne morate odmah posegnuti za lijekovima. Ljekari preporučuju da probate prvo sa ovom hranom.

Protiv virusa

Bijeli luk sebi sadrži sumporna jedinjenja koja opuštaju i proširuju krvne sudove, čime oslobađaju pritisak i pomažu da šećer kroz organizam efikasnije prolazi. Dodatne prednosti bijelog luka u svakodnevnoj ishrani su i tome što smanjuje i LDL odnosno loš holesterol, masti u krvi i odličan je borac protiv virusa, bakterija i gljivica u organizmu. 

  • Cimet sadrži veliku količinu fenola

    Cimet sadrži veliku količinu fenola

    Foto: Ilustracija


Kao i cimet, i karanfilić je odličan izvor fenola, ali i antioksidanata i time odličan prirodan izvor sastojaka koji snižavaju krvni pritisak.  Pored toga, karanfilić podstiče bolji rad digestivnog trakta, eliminira potencijalno štetne bakterije iz organizma i pomaže da se hrana efikasnije obradi. 

Cimet sadrži veliku količinu fenola - jedinjenja za koje je dokazano da stabilizira šećer u krvi, podstičući inzulin na normalan rad.

Unos soli

Ovo značajno pomaže kod snižavanja visokog pritiska. Smanjen unos soli možete postići tako što ćete reducirati unos suhomesnatih proizvoda i gotove prerađene hrane, koja inače obiluje ovim začinom. Isto tako, ograničite soljenje kod pripreme svakodnevnih obroka.

Jedite paradajz

Paradajz sadrži jedan od najsnažnijih antioksidanata - likopen, koji pomaže u zaštiti srca od infarkta, suženja krvnih sudova i visokog pritiska, ali i poboljšava cjelokupno stanje organizma. Za što bolji učinak, pored konzumiranja u sirovom stanju, preporučuje se piti (nesoljen) sok od paradajza. 

Više o temi Pritisak

NA VRH

Komentari

Podijeli članak na