SAVJETI

Ne preskačite obroke

Osim umora i smanjene koncentracije, osobe koje preskaču obroke imaju naviku da se prejedaju kad dođu kući

Z. K.

Kada preskačemo obroke, nivo glukoze u krvi opada i postajemo umorni

Foto: Ilustracija


Kroz pet obroka dnevno, odnosno tri glavna i dva međuobroka, dobijamo energiju za cijeli dan pun izazova, tvrde stručnjaci. Osim toga, redovna ishrana osigurava kalcijum, kao i željeza i vitamine B-grupe.  S druge strane, preskakanje obroka u srednjem i zrelom uzrastu dovodi do pojačanog umora, neuredne probave i opće slabosti organizma, što može narušiti kvalitet života. Šećer, tačnije glukoza, osnovna je hrana za mozak. 

Samim time, kada preskačemo obroke, nivo glukoze u krvi opada i postajemo umorni, dekoncentrirani i nervozni, što, onda, utječe na obavljanje aktivnosti na poslu ili u slobodno vrijeme.

Osim umora i smanjene koncentracije, osobe koje preskaču obroke imaju naviku da se prejedaju kad dođu kući, što rezultira nakupljanjem suvišnih kilograma, a gojaznost vodi prema težim bolestima, poput dijabetesa i srčanih oboljenja.

Više o temi Umor

KORISNO
Vitamin B važan za zdravlje
SAVJETI
Kako se dobro naspavati

Više o:

Umor Obrok Zdravlje
NA VRH

Komentari

Podijeli članak na