I TO JE MOGUĆE

Kupac iz BiH naručio ugalj, a dobio i kamenje

Prvo sam primijetio da je slabije grijanje u kući. kaže prevareni Bijeljinac

Kupac uglja je razočaran. InfoBijeljina

Z. K. / InfoBijeljina

17.12.2022

Bijeljinac, koji je spremajući se za grijnu sezonu kupio pet tona uglja, shvatio je da je uz ovaj energent dobio i veliku količinu kamenja, zbog čega mu grijanje u kući nije adekvatno. 

U udruženjima za zaštitu potrošača kažu da se on na plaćenu i isporučenu robu može žaliti ako ima račun.


Ostao bez riječi

Kupac uglja je razočaran jer je očekivao da će za svoj novac dobiti ono što je tražio.

- Prvo sam primijetio da je slabije grijanje u kući. Nije mi bilo jasno u početku šta je. Međutim, ubrzo sam shvatio da u tih pet tona, otprilike, svaka treća lopata koju naložim kamen. To primijetim kada završim sa loženjem i kada čistim peć, kamen ostane, ne može da izgori. To je jednostavno ranije bilo teško uočiti, jer je kamen poprimio crnu boju, boju uglja - kaže ovaj Bijeljinac za portal InfoBijeljina.

Ove godine je ugalj, kako dodaje, kupio u jednoj bijeljinskog firmi, a inače nije imao problema prethodnih godina. Kako dodaje, u pitanju je banovićki orah ugalj.

- Nije problem platiti cijenu koja je na tržištu, ali bar da dobijem robu koju sam platio, a ne ovako. Stvarno nemam riječi - poručuje ovaj Bijeljinac.


Ima pravo na žalbu

Iz bijeljinskog Udruženja za zaštitu potrošača “Zvono” navode da ukoliko je kupac od prodavca uzeo račun, onda ima pravo na žalbu s obzirom na to da je isporučena nekvalitetna roba.

- Ako je firma od koje je proizvod kupljen registrovana, kupac ima pravo da se žali, pod uslovom da trgovac ima knjigu žalbi, i da zatim kupac traži zamjenu robe ili povrat novca. U slučaju da je roba prodata "na crno" po zakonu kupac ne može ništa ostvariti. Jedino što može učiniti jeste da se dogovori sa trgovcem i da na neki način ispravi načinjenu štetu - rekao je za InfoBijeljina Jovan Vasilić, predsjednik Udruženja “Zvono”.


Trgovcu se obrati pismeno

Vasilić dodaje da bi bilo dobro da se kupac trgovcu obrati pismeno ukoliko ima njegovu adresu, a nije sa ovog područja.

- Trgovac je dužan da mu u roku od sedam do osam dana odgovori. Ukoliko kupac ne dobije odgovor ima pravo da ode i prijavi trgovca inspekciji. Također, ukoliko dobije odgovor, a taj odogovor ne zadovoljava kupčeva očekivanja, ima pravo na prijavu inspekciji. Ono što kupac mora da ima jeste pisani trag da se on obratio trgovcu po bilo kom osnovu, jer telefonske razgovore niko neće provjeravati - dodao je Vasilić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.