SAVJETI

Ne ignorirajte signale koje vam šalje tijelo

Folikule dlake trebaju dovoljno nutrijenata kako bi pravilno funkcionirale

Z. K.

Pokazatelji da jedete previše loše hrane

Foto: Ilustracija


Pitate se što vaš organizam misli o hrani koju jedete? Odgovor će vam datisamo jedan pogled na kosu, kožu i usta. Ovi signali koje šalje tijelo su zabrinjavajući, ali otkrivaju da jedete previše loše hrane.

Puno energije

Naše je tijelo sofisticirani organizam i po tome je poseban. Sposoban je procesuirati energiju, čistiti se od toksina i otpada, regulira svoju temperaturu, a čak se i štiti od opasnih infekcija. No, ako ga punite prevelikim količinama loše hrane, taj će se nevjerovatni stroj vrlo brzo početi buniti prije nego se pokvari. Ovo su znakovi da unosite previše loše hrane.

Male rane i porezotine predugo zarastaju - Jeste li ikada slučajno porezali prst dok ste gulili krompir i primijetili da rana nije predugo zarasla? Možda je vaša prehrana za to kriva. Ovakvim je povredama potrebno puno nutrijenata kako bi zarasle, u suprotnom će taj proces puno duže trajati.

Prema rezultatima jedne studije, provedene na intenzivnoj njezi, jasno je kako je za zarastanje rana potrebno tijelu puno energije, proteina i mikronutrijenata. Jednostavnije pojašnjeno, vaša prehrana je iznimno važna za proces oporavka.

Negativan utjecaj

Kosa vam je suha i tanka - Folikule dlake, također, trebaju dovoljno nutrijenata kako bi pravilno funkcionirale. Prema studiji objavljenoj u magazinu „Dermatology Practical & Conceptual“, manjak željeza, cinka, vitamina B te ostalih nutrijenta poput vitamina D, A, E i folne kiseline, može negativno utjecati na sposobnost da raste zdrava kosa ili da kosa uopće raste.

Pati zdravlje usne šupljine

Upaljene ili desni koje krvare te karijes su signali loše prehrane, pojasnili su stručnjaci. Ako morate kod zubara radi popravke zuba, razmislite samo koliko ste zaslađenih pića popili do danas, a isto se odnosi i na hranu. Usto, valja znati kako otok na desnima ili krvarenje desni možemo povezati s premalim unosom vitamina C u organizam. Unos ovog vitamina možete pojačati ako jedete jagode, paradajz, zeleno povrće i krompir.

Više o:

Hrana Zdravlje Tijelo
NA VRH

Podijeli članak na