KORISNO

Koja je idealna namirnica za tropske vrućine

Bogat je vitaminima A, C, B3 i B6, a obiluje i magnezijem koji pokreće mišiće te je odličan i za srce

Z. K.

Tokom ljetnih dana neka se paradajz nađe na meniju

Foto: Ilustracija


Jela koja se ne kuhaju, poput obrok salata, ili pizze i sendviča, posebno su popularna tokom ljetnih vrućina. Kada je temperatura visoka, obično imate smanjen apetit, a nutricionisti tvrde da je paradajz idealna namirnica za tropske okolnosti.

Obiluje magnezijem

Posebno kada su temperature visoke, paradajz se mora naći na jelovniku, kažu stručnjaci. Bogat je vitaminima A, C, B3 i B6. Obiluje magnezijem koji pokreće mišiće, a odličan je i za srce.

Još jedna prednost paradajza je što ima malo kalorija. Čaša soka od paradajza ima tek oko 60 kalorija, a unijet ćete i odličnu količinu kalcija, vitamina C, željeza. Ovi jednostavni recepti s paradajzom ne zahtijevaju kuhanje i zato su najbolja opcija za jelo tokom vrelih ljetnih dana.

Paradajz sendvič - Napravite sendvič s paradajzom i hljebom i dodajte sastojke po vašem izboru, kao što je senf ili avokado.

Idealna salata

Salate - Tradicionalna salata od paradajza može biti još ukusnija ako u nju dodate mocarelu i bosiljak, kao i voće poput breskve, lubenice.

Sok od paradajza - U iscijeđen paradajz dodajte začinsko bilje peršun, mirođiju ili bosiljak. Sok od paradajza stimulira rad crijeva i sprečava napade gladi i želju za hranom. Nutricionisti tvrde da hrana koja ima oštar i kiselkast ukus snažnije utječe na vaše čulo ukusa i čini da ostajete duže siti.

Više o temi Namirnica

SAVJETI
Kada djeci uvesti mesni obrok

Više o:

Namirnica Zdravlje
NA VRH

Podijeli članak na