ISTRAŽIVANJA

Čitanje knjiga prije spavanja poboljšava kvalitet sna

Istraživači ističu da je to mnogo bolje nego da budete aktivni na društvenim mrežama ili da gledate televiziju

Z.K.

Pozitivno utječe na mentalno i fizičko zdravlje

Foto: Ilustracija


Čitanje knjiga prije spavanja poboljšava kvalitet sna, smanjuje stres, popravlja raspoloženje i pomaže da bolje i ispravnije donosimo odluke, pokazali su rezultati studije izdavačke kuće “Penguin random house”. 

Istraživači ističu da je to mnogo bolje nego da budete aktivni na društvenim mrežama ili da gledate televiziju.

Svjetlo koje dopire s malog ekrana šalje mozgu signal da je još dan pa ćete teže utonuti u san, a ujutro ćete biti umorni i neraspoloženi.

Našem umu je potreban bijeg od kompjutera i savremenih tehnologija, a čitanje sprečava lučenje melatonina, hormona koji izaziva osjećaj umora.  Dokazano je da čitanje pozitivno utječe na mentalno i fizičko zdravlje. 

Naime, čitanje knjiga predstavlja novi vid velnesa koji je, u odnosu na druge načine opuštanja, najjeftiniji i najlakše dostupan.

Više o temi Čitanje

OPUŠTA I SMIRUJE
Trik kojim ćete pobijediti nesanicu
RAST I RAZVOJ
Zašto je važno čitati naglas

Više o:

Čitanje Zdravlje San
NA VRH

Podijeli članak na