BUDI AKTIVAN

Pješčana plaža je i idealna teretana

Postoji hiljadu i jedan način da sagorite višak kalorija i pri tome se dobro zabavite

Z. K. / Avaz.ba
05.08.2020 16:59

Na plaži postoji hiljadu i jedan način da sagorite višak kalorija

Foto: Ilustracija

Boravak na obali mora, plivanje, sunčanje na nekoj egzotičnoj pješčanoj plaži i ispijanje osvježavajućih koktela - tako većina zamišlja savršen odmor. Ali, pored apsolutnog opuštanja uz uspavljujući zvuk valova i neumornih cvrčaka, more i pješčana plaža su i idealna teretana na otvorenom, u kojoj bez mnogo truda i znoja možete steći savršenu figuru. Na plaži postoji hiljadu i jedan način da sagorite višak kalorija i pri tome se dobro zabavite. Donosimo vam samo neke. 

Hod u vodi

- Hodanje po pijesku - Brzo ćete se uvjeriti da nije nimalo lako hodati po pijesku. Za to su potrebni složeniji pokreti nogu i cijelog tijela i angažiranje većeg broja mišića. Ali, tokom obične šetnje po pijesku od sat potrošit ćete čak 300 kalorija. 

- Plivanje - Pored neophodnih pokreta ruku i nogu, da biste se održali na vodi, vaš organizam ulaže dodatnu energiju da održi normalnu temperaturu tijela u hladnoj vodi i ukupno troši 400 kalorija na sat.

  • Igre s loptom u vodi
    Igre s loptom u vodi Foto: Ilustracija

- Hodanje u vodi - Tokom svake i najmanje aktivnosti u morskoj vodi, koja pruža 15 puta veći otpor od zraka, potrošite daleko više kalorija nego tokom vježbi na suhom. Poslije samo jednog sata hodanja u vodi, nestat će vaših 350 kalorija.

Igra loptom

- Igre s loptom u vodi - I vama je, valjda, već jasno da, što se više krećete, trošite više kalorija. Potrošit ćete još više, čak 295 kalorija, ukoliko budete trčali po pijesku ili kroz vodu. 

- Ronjenje sa maskom, disalicom i perajama - Ravnomjernim i pravilnim radom nogu, dok u vodi mlatarate perajama, ne samo da ćete uživati u ljepotama podvodnog svijeta nego ćete, i ne primijetivši, potrošiti čak 420 kalorija na sat.

Komentari

NA VRH