EMS za početnike, rekreativce ili sportiste

Stimulacija mišića za stabilniji trup

Avaz.ba
14.02.2018 17:10
A
A
A

Elektromišićna stimulacija (EMS) je trening kod kojeg se redovne mišićne kontrakcije povećavaju pomoću električnih impulsa, a napredak je vidljiv već nakon prvih 6 do 8 treninga, bez obzira na to je li riječ o početniku, rekreativcu ili profesionalnom sportisti.

Masno tkivo

Trening se može provoditi s više ili manje aktivnosti, različitim obimom pokreta, a neke od prednosti ovog treninga su:

* Ispravlja tjelesno držanje i položaj tijela

* Sprečava pojavu osteoporoze

* Ne opterećuje zglobove prilikom rada

* Pomaže u otklanjanju problema u donjem dijelu leđa

* Pomaže u procesu rehabilitacije zdravih mišića

* Aktivira jake mišićne kontrakcije

* Olakšava borbu protiv celulita

* Pomaže rast obima mišićnog tkiva i smanjuje masno tkivo

* Poboljšava tonus mišića

* Povećava koncentraciju hormona rasta

* Smanjuje procent tjelesne masti

* Jača dubinske mišiće

* Pomaže u oporavku nakon porođaja.


Veća izdržljivost

Elektromišićnom stimulacijom utječe se na rast dubokih mišićnih vlakana čak pet puta brže od standardnog treninga, što znači da time svakako utječe i na poboljšanje stabilnosti trupa i povećanje izdržljivosti. Ovim tipom treninga ne dolazi do opterećenja koštano-zglobnog sistema, a i rizik od povrede mišića je vrlo nizak.

Duboka vlakna

Elektromišićna stimulacija je važna zato što stimulira i pokreće duboka mišićna vlakna koja se teško aktiviraju prilikom običnog treninga, što pokazuje i podatak da se putem EMS-a dobivaju kontrakcije trideset puta jače od standardnih.